woensdag 19 augustus 2009

Echoklik: hoverfiets

- De creatieve knutselaar stijgt in aanzien. Lijkt me een duidelijk waarneembare trend. Zoals deze meneer, maker van een werkende hovercraft aangedreven door hemzelf. Je vraagt je af wat er gebeurt als je Astana op dat ding zou zetten.
- Wie?
- Astana.
- Wie is dat?
- Winnaar van de Tour de France 2009.
- Oh. Nou, dat hou ik niet bij hoor. Geen tijd voor. Ik knutsel liever.
- Die hoofdredacteur van Wired, Chris Anderson, die steekt zijn passie voor modelvliegtuigjes ook niet onder stoelen of banken. Unmanned Aerial Vehicles. Joe Ee Vie's. UAV's.
- Klinkt als Es Joe Vie's.
- ja maar UAV's zijn leuk en SUV's niet.
- Ja. Maar knutselaars zijn geen nerds meer, bedoel je?
- Nou nee, de nerd is niet eng meer, eerder. Hip, zelfs.
- Hm. Nou, kweenie. De gemiddelde techneut wordt nog steeds als een soort alien sjamaan gezien, volgens mij.
- zou het?
- Ja, maar maakt niet uit. Ik knutsel toch wel lekker door.

foto: Geishaboy500, gebruikt onder Creative Commons licentie

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.