zaterdag 2 januari 2010

Taalkijker: Waterpik & Katinka Polderman

- De oliebollen waren nog niet verteerd of de eerste marketingblunder was alweer binnen: een monddouche met de benaming "Waterpik", de eerste nieuwe binnenkomer in de categorie nothing sucks like an Electrolux.

- Mooie gelegenheid om nog maar eens reclame te maken voor Katinka Polderman. Dit nummer is niet nieuw maar dat maakt niet uit. Wel heel veel leuker dan Jan Jaak van der Wal, die wij na 15 minuten van pure misère hebben uitgezet.

- Jan JaaK? Jan JaaP, bedoel je.

- Ja, dat is het lullige, hij zegt zelf Jan JaaK. De P wordt een K en de B en de M worden een W. Bandopname wordt wandoknawe, bij hem.

- Daar hij toch niks aan doen? Hij schijnt er wel van alles aan gedaan te hebben om ervan af te komen.

- Ja nee, is ook zo. Maar dat doet er ook niet toe, ik vond hem gewoon helemaal niet grappig. Deze keer.

- Tijd voor Iets Leuks.

- Precies. Dames en heren, kijkt u naar iemand die een breder publiek verdient: Katinka Polderman met het nummer Pijpen.

3 opmerkingen:

Iris zei

De waterpik bestaat al minstends sinds mijn geboorte, in mijn ouderlijk huis stond er altijd eentje in de badkamer. Fascinerend ding om te gebruiken, en als kind is die naam heel normaal hoor :-)

Seven Inchmania zei

Ze kan niet zingen en ze is niet grappig. Maar misschien was dat juist wat je wilde laten zien?

Rolf Blijleven zei

Ik vind haar teksten erg grappig. Ze zingt een tikje onvast, ja, maar dat vind ik juist wel wat hebben.

Mogelijk gemaakt door Blogger.